It seems that you're using an outdated browser. Some things may not work as they should (or don't work at all).
We suggest you upgrade newer and better browser like: Chrome, Firefox, Internet Explorer or Opera

×
Hello,

I wanted to search for some more chests in the mine in the present timeline, because I stuck at the storyline at the moment I'm lvl 22. So I went in to the mine and I reached the point where the Dynamite is normally found, but I can't get it. The cart ist away and I can't leave the mine. Please help.

best regards

Inquisitor

Hallo,

Ich stecke gerade in der Geschichte kurz nach Dämonia fest und wollte deshalb in den schon besuchten Bereichen nach Truhen suchen, die ich noch nicht gefunden habe. Ein guter Platz dafür war für mich die Mine in der Gegenwart. Bin mit dem Wagen auf den Schinen gefahren bis zu dem Punkt an dem man normalerweise das Dynamit bekommt, leider ist es hinter Fäßern versteckt und ich bekomme den Weg dadurch nicht frei. Ich kann weder vor noch zurück. Ich will aus dieser Mine raus. Bitte helft mir.

beste Wünsche

Inquisitor